Vilkår & Kjøpsbetingelser

Det er viktig for oss at du er fornøyd!

Har du noe på hjertet er det bare å ta kontakt.

Vi ønsker å høre fra deg hvis du har spørsmål om produktene eller din bestilling - dette gjelder også hvis det er noe du mener vi kunne gjort bedre, eller om du er misfornøyd med et av våre produkter.

Alle henvendelser sendes til:  salg@passion4pets.no

Betaling og priser

Prisene er oppgitt i norske kroner (NOK) og er inklusiv moms og andre avgifter.  Fraktkostnadene oppgis ved utsjekk, og vil variere etter ønsket leveringsmetode.

Betalingsvilkår oppgis også ved utsjekk under gjeldende betalingsalternativ. 

Betalingsmetoder:

Kort, PayPal eller VIPPS (gjennom QuickPay).

Fraktkostnaden blir lagt til underveis og beregnes etter volum/kg. Totalsummen vises i handlekurven ved utsjekk.

Levering

Vi pakker forsendelsene to ganger i uken. Forventet leveringstid er 5-10 dagerVaren blir levert via Bring.

Smaksgaranti

Alt er ikke for alle! Skulle det vise seg at fôret ikke faller i smak kan du bytte det i et annet Prins Petfoods produkt i nettbutikken eller returnere produktet og få pengene tilbake. Dette er forbeholdt at fôret fremdeles ligger i originalemballasjen og at det er minst 50% igjen av sekkens innhold. 

Vi tror på  at gjennom å kombinere  vår fagkunnskap om ernæring og fôr, og din kjennskap til ditt kjæledyr kan vi sammen finne den riktige fôrsammensetningen. Som en del av smaksgarantien tilbyr vi derfor individuell rådføring om fôringsrutiner og fôrskifte.

Om du ønsker å benytte deg av smaksgarantien kan du sende oss en e-post så kommer vi tilbake til deg snarest for en kort konsultasjon. Du får da mulighet til bytte til et mer egnet produkt.  Om du likevel skulle ønske å returnere produktet og få pengene igjen, gjør vi oppmerksom på at du selv må dekke returkostnadene. 

Ikke nøl med å ta kontakt - sammen finner vi en løsning!

14 dagers åpent kjøp

Vi håper selvsagt du blir fornøyd, men det er lov å ombestemme seg og når du handler i nettbutikken vår har du 14 dagers åpent kjøp fra du mottar varene dine. Du får pengene tilbake for varene du returnerer, men må selv dekke returkostnadene. Rabatterte varer og bestillingsvarer byttes ikke. 

For at du skal kunne benytte deg av angrefristen må produktet være uåpnet og forsvarlig pakket slik at det ikke blir skadet under frakt. 

Ønsker du å benytte deg av angreretten, må du laste ned og fylle ut skjemaet som du finner her. Skjemaet kan enten sendes som et vedlegg til oss på e-post, eller skrives ut og legges ved produktet når du returnerer det. Med mindre noe annet er avtalt på forhånd, returneres det aktuelle beløpet til deg innen 5 virkedager fra vi mottar returproduktet. 

Vil du vite mer om angreretten kan du lese om den her

Returadresse : 

Passion4pets AS

Nikkelveien 8, 

4313 Sandnes

Husk å merke pakken med avsender.

Reklamasjon

Om det skulle være feil eller mangler ved en vare som du mottar fra oss kan du benytte deg av reklamasjonretten. Avhengig av problemet vil du enten få tilsendt et nytt produkt, eller mulighet til å oppheve kjøpet og få pengene tilbake. 

Eksempler på tilfeller hvor du kan benytte deg av reklamasjonsretten  er ved fabrikasjonsfeil, eller hvis du ikke har mottatt det du har betalt for. Dette gjelder også hvis vi har oppgitt feil informasjon på våre nettsider  eller i en av våre annonser.  Send oss en e-post hvor du beskriver problemet, så kontakter vi deg snarest for å finne en løsning. 

Benytter du deg av smaksgarantien vår, gjelder egne regler.

Les mer om reklamasjon her 

Personvern - GDPR

Når du bestiller varer hos oss lagrer vi informasjonen du oppgir i vårt kunderegister. Denne informasjonen er nyttig for at vi skal kunne yte best mulig service. Informasjonen blir oppbevart sikkert og kun brukt til internt bruk. Vi gir aldri din informasjon videre.

Vi lagrer følgende informasjon om våre kunder:

Privatkunder: Fornavn, etternavn, e-post, telefonnummer, adresse, postnummer, land, kjøpshistorikk.
Bedriftskunder: Kontaktperson, fornavn, etternavn, e-post, telefonnummer, adresse, postnummer, land, kjøpshistorikk, bedriftsnavn, organisasjonsnummer, nettside, foretakstype. 
Bestillinger: Kontaktperson, fornavn, etternavn, e-post, telefonnummer, adresse, postnummer, land, kjøpshistorikk, bedriftsnavn, organisasjonsnummer, ip-adresse

Som kunde står du fritt til å kreve at disse opplysningene om deg endres eller slettes. Har du spørsmål om hvordan vi behandler dine personopplysninger kan du kontakte oss på salg@passion4pets.no.

Generell informasjon om nettbutikken:

Innholdet i denne nettbutikken tilhører, oppdateres og håndteres av følgende foretak:

Passion4pets AS, Nikkelveien 8, 4313 Sandnes

org.nr: 920189407